Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Σήμερα θα βρέχει. Βγες να λουστείς στην ταράτσα του σπιτιού σου. Κοίτα ψηλά. Ξέρεις εσύ. Τα μάτια να κοιτάνε ουρανό. Εγώ στο σπίτι. Τα μαλλιά μου δεν θα πλυθούν σε βροχές κ’ οι ουρανοί κρύβουν νυστέρια. Σκλήρυνα. Ούτε πίστη ούτε προσδοκία. Πάει το απόθεμα φαγώθηκε. Να αυτό, ίσως να μην το ξέρεις. Κάποτε στην ζωή όπως και στα χαρτιά, μπορεί να έρθει μια στιγμή που ποντάρεις τα ρέστα σου. Ύστερα κρατάς την ανάσα σου. Αν δεν έρθει το φύλλο που περίμενες σηκώνεσαι από το τραπέζι και πας στο σπίτι σου με άδειες τις τσέπες. Έπαιζες βλέπεις με το υπόλοιπο. Έτσι έπαιξα και το δικό μου υπόλοιπο και να λοιπόν που ξεμπέρδεψα με το συναισθηματικό αποθεματικό. Έχω αδειάσει. Ούτε θάλασσες και κύματα αφρισμένα, ούτε ουρανοί, ούτε βουνά με αιχμές και απαλές καμπύλες. Τώρα ισιάδα και άμμος. Δεν ξέρω τί γίνεται μετά. Αν γεμίζεις ξανά με εικόνες και χρώματα λίγο λίγο ή αν το φως μαραίνεται και είσαι πια για πάντα κάτι άλλο, κάτι καινούργιο με δέρμα τραχύ. Τώρα νιώθω μόνο σύρματα. Σύρματα να μου δένουν το σώμα, βέργες μεταλλικές στο πρόσωπο και ένα ουρλιαχτό πνιγμένο. Μην σε νοιάζει όμως. Θα γεμίσω τις τσέπες μου με πέτρες. Θα συνηθίσω το καινούργιο δέρμα μου και σε λίγο τα μέταλλα δεν θα με ενοχλούν πια. Με το ουρλιαχτό δεν θα ασχοληθώ. Είναι έτσι και αλλιώς, πνιγμένο.

Εσύ όμως σε παρακαλώ, να βγεις στην βροχή να ποτιστείς. Να σε χαϊδέψει ο βοριάς στο πρόσωπο.

5 σχόλια:

Nobody είπε...

Αλλάζουν οι ευαισθησίες αλλάζουν οι άνθρωποι. Η ευαισθησία της νιότης χάνεται, ίσως μένει λίγη που μερικοί την ονομάζουν ανωριμώτητα, αλλά χάνει και αυτή τη λάμψη της μετά απο λίγο.

Υπάρχουν εκείνοι που λένε ότι οι καλές στιγμές είναι αυτές που μένουν, όμως και οι κακές, ακόμα κι αν έχουν φύγει, έχουν πάρει μαζί τους κάτι απο εμάς αφήνοντας πίσω τους τρύπες. Τις τρύπες αυτές τις γεμίζουμε με σκληρό υλικό συνήθως, πέστο άμυνα του οργανισμού.

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνώ nobody, σ'άυτές ψαρεύουμε σαν τους εσκιμόους για κάτι που θα μας κρατήσει.

Nobody είπε...

Ίσως έχει να κάνει και με τον άνθρωπο, εγω ως επι το πλείστον ακολουθώ την μέθοδο της τσιμεντοποίησης...

προκύπτει δηλαδή δεν το επιδιώκω.

Άλλοι ίσως περιμένουν σε αυτές τις τρύπες να αλιεύσουν τον Μόμπυ Ντίκ...

Nobody είπε...

Αλλά συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις καταλήγουν απλά να κάνουν "μια τρύπα στο νερό"...

ego είπε...

Δεν υπάρχει ίσιωμα και απάθεια όταν υπάρχει πνιγμένο ουρλιαχτό.
Αστο να βγεί.
Να λυτρωθείς. Αλιώς θα γίνει φάντασμα και θα στοιχιώσει τη ζωή.