Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Λοιπόν για να τελειώνουμε, απο τούδε και στο εξής και υπολήψεις θα θίγω και θα τσακώνομαι δίχως επιφυλάξεις. Αρκετά με τις ευγένειες και τα χειροφιλήματα. Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι βαθιά. Συναντώ κάτι τύπους ανεκδιήγητους και δεν το βαστάω άλλο βρε παιδί μου, πλαντάζω, σκάω.
Πάω για ένα ποτό. Μόνη μου. Γιατί έτσι το κάνω από μικρή, γιατί έτσι μου ήρθε και θέλω να παρακολουθώ τους γύρω μου και να σαπίζω στην σιωπή μου. Γιατί έτσι. Ούτε έχω κανένα ζήτημα να με βαραίνει ούτε ακοινώνητη είμαι. Και γνωριμίες ενδιαφέρουσες ευχαρίστως κάνω. Αλλά εσένα ρε φίλε, συγνώμη κιόλας δεν θα στην δώσω την ευκαιρία. Αφού σε βλέπω, σαν νέον επιγραφή γραμμένη στο κούτελο σου φωσφορίζει η πρόθεση.

Τα ξέρετε σίγουρα. Είναι αυτά τα γκομενάκια της γενιάς μου, αγόρια με σπουδές στην Αγγλία (-μισό κιλό BA και ένα τέταρτο ΜΑ παρακαλώ μου βάζετε;-) όλα με ίδιο ντύσιμο, καινούργια ζαντολάστιχα και εξοχικό οικογενειακό παρά θιν’ αλός (αυθαίρετο αλλά ποιός νοιάζεται) που σε πλησιάζουν με το χέρι χωμένο στην κωλότσεπη και με ύφος καρδιναλίου. –Εκείνο του Ρισελιέ ειδικότερα.
Παλιότερα στέλνανε και κανένα ποτό πρώτα, κάποιο κέρδος υπήρχε εκεί, τώρα έρχονται έτσι νέτα σκέτα με την ηλίθια ερώτηση έτοιμη.
-Πώς και μόνη;

Τί να σου πω τώρα; Τί γουστάρεις να ακούσεις, να δούμε πώς θα σε βολέψουμε και εσένα. Ότι με έστησε η κολητή; Ότι με χώρισε ο γκόμενος –ο μαλάκας- μόλις τώρα από το τηλέφωνο; Ή μήπως να γελάσω αινιγματικά δήθεν μου τάχα ότι υπάρχει πίσω μου ιστορία ολόκληρη και να κοιτάξω όλο νόημα το ποτήρι μου για να σκεφτείς εσύ ότι είμαι μια μυστηριώδης γκόμενα που τα πίνει μόνη στα μπαρ;
Τί γουστάρεις να ακούσεις μακελάρη του παπλώματος που μου έχεις ράψει κουστούμι εδώ και μία ώρα ενώ τσέκαρες και την ημερομηνία λήξης του προφυλακτικού στο πορτοφόλι σου από την τελευταία επίσκεψη στο ουρητήριο;
Αγόρι μου με μπερδεύεις με κάποια άλλη. Αν κοιτάξεις παραδίπλα είναι δύο τύπισσες στην πένα ντυμένες, βαμμένες, όλα κομπλέ, που πίνουν τα ποτάκια τους με καλαμάκι μην σπάσει το κραγιόν και κάθονται στο σκαμπό με προσοχή έτσι που το μπούτι να δείχνει λεπτότερο. Μπάμ κάνει το πράγμα. Τράβα λοιπόν παραδίπλα που σου λέω. Αυτές έχουν βγει για ψάρεμα και συ που έχεις και ζαντολάστιχο, ανάρπαστος θα γίνεις.
Εμένα άσε με, είμαι από αλλού, γουστάρω τα λεωφορεία.

Όχι όμως, αυτός εκεί τον χαβά του. Εμ βέβαια η πιτσιρίκα η μόνη της έχει την καλύτερη πρόβλεψη για απόδοση.
Άντε πάμε (που λέει και ο Γιωργάκης)

-Πώς και μόνη;
- Έχω τους λόγους μου αλλά δεν βλέπω γιατί να τους συζητήσω μαζί σου.
-Όχι μήν είσαι αρνητική, πες μου... γιατί το λες αυτό..
- Sorry αλλά ότι και να πω, εσύ πάλι θα πιστεύεις οτι εδώ είμαι για τον πούτσο (σου).

Σοκ το Αγγλάκι. Με τις υγείες σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: