Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

SMS

1.
Λίγη υπομονή κάνε και όλα μπορώ να στα εξηγήσω. Δες. Βουτάω την σέσουλα στα τσουβάλια μου με τις λέξεις σου τις τυλίγω αμέσως σε λευκές άλφα 4 και τις στέλνω με μέιλ. Λέξεις με την σέσουλα. Το απόγευμα φτιάξε μου τσάι και θα έρθω στο σπίτι για να τις βάλουμε μαζί στην σειρά. Θα τις αραδιάσουμε πρώτα έτσι ανάκατες στο πάτωμα και θα καθίσουμε στο χαλί να βγάλουμε μιαν άκρη. Θα ναι σαν παζλ. Το τσάι να είναι περγαμόντο.

2.
Μην κάνεις άλλο υπομονή δεν θα έρθω. Μου έτυχε κάτι ξαφνικό και πρέπει να πάω στην μαμά μου. Α και κάτι ακόμη. Κοίταξα ξανά το τσουβάλι με τις λέξεις και νομίζω ότι σου έδωσα κατά λάθος από εκείνο με τις ακατάληπτες ασυναρτησίες. Πέταξε τις. Μιαν άλλη φορά θα σου φέρω από τις καλές και θα φτιάξουμε το πάζλ. Το τσάι μπορείς αν θες να το πιεις.

(2.5
Πήρα το μήνυμα σου. Όχι οι ακατάληπτες λέξεις δεν επιδέχονται ερμηνείες. Αν θες κάνε τις πίνακα. Τους πάει το κολάζ. Και για το τσάι στο είπα ήδη, κρίμα ήταν. Καλά έκανες και το ήπιες.)

3.
Τί όμορφο κολάζ! Τα καταφέρνεις καλά με αυτά. Ωραία. Βρήκα σε ποιον θα φορτώσω όλα μου τα ακατάληπτα. Σου στέλνω το τσουβάλι ταχυδρομικώς.Have fun!


4.
Το τσουβάλι ήρθε πίσω με επιστροφή απο το ταχυδρομείο. Δεν με πείραξε πολύ. Αλλά πώς τα κατάφερες και όλες οι λέξεις μου μυρίζουν περγαμόντο;

3 σχόλια:

ego είπε...

Welcome back.
That's my girl.

Laurel είπε...

το ξέρεις οτι είναι το χέρι σου κάπου εκεί ε; ναι.

ego είπε...

Ναι.